Řád výměn a vratek

Vzhledem k tomu, že naše provozovny Coccodrillo jsou od 1. 8. 2022 trvale uzavřeny, obracejte se prosím přímo na Coccodrillo prostřednictvím jejich oficiálních webových stránek.

Řád výměn a vratek zakoupeního zboží

  1. V případě výměny nebo vrácení zboží je nutno doložit doklad o koupi předmětného zboží.
  2. V průběhu 14 kalendářních dnů od zakoupení má zákazník právo na:
    • výměnu zboží za jiný rozměr nebo jiné zboží,
    • vrácení zboží – s výjimkou předchozího bodu.
  3. Zboží zakoupené během promočních akcí a během výprodejů nelze vrátit.
  4. Možnost výměny a vrácení zboží, které bylo zakoupeno během akce je upraveno řádem dané akce.
  5. Vyměnit nebo vrátit je možné pouze plnohodnotné zboží nijak nepoškozené a s originál visačkou (etiketou), nepoužité.

Zásady uplatnění reklamací

  1. Základem pro uplatnění reklamace je doklad o koupi - paragon.
  2. K reklamaci je možné přijmout pouze čisté zboží.
  3. Zákazník bude vyrozuměn o způsobu vyřízení reklamace. Reklamace včetně odstranění vady musí být vyřízena bez zbytečného odkladu, nejpozději do 30 dnů ode dne uplatnění reklamace, pokud se prodávající se spotřebitelem nedohodne na lhůtě delší.
  4. V případě, že dojde mezi prodávajícím a spotřebitelem ke vzniku spotřebitelského sporu z kupní smlouvy nebo ze smlouvy o poskytování služeb, který se nepodaří vyřešit vzájemnou dohodou, může spotřebitel podat návrh na mimosoudní řešení takového sporu určenému subjektu mimosoudního řešení spotřebitelských sporů, kterým je Česku obchodní inspekce.

 

Česká obchodní inspekce
Ústřední inspektorát – oddělení ADR
Štěpánská 15
120 00 Praha 2
Email:  emMuaW9jQHJkYQ==
Web:  adr.coi.cz